sobota, 13 grudnia 2014

Jeść

"...bierze głęboki oddech. Poza cierpliwością nie ma nic do stracenia."

Paulo Coelho

Jem. Wreszcie zacząłem jeść. Wreszcie wróciłem. Wołam, mruczę, zdrowo śpię i jem. Dawno tak nie jadłem. Schudłem. Szpitale i zapalenia płuc wymęczyły mnie i odchudziły. Antybiotyki też nie pomagały w jedzeniu. Teraz jem jak miś po zakończonym właśnie śnie zimowym. Może wrócą mi siły do życia i ćwiczeń?  Na razie otwieram szeroko oczy i rano znów czekam, aż ktoś wyjmie mnie z łóżka. Słucham i czekam na dźwięk i dotyk. Znów interesuję się światem wokół mnie...

2 komentarze:

RandyShepard pisze...

Bardzo mnie to wszytsko cieszy! W skrzynce znalazłam ostatnio pit 38 broszura więc chciałam się spytać, czy KRS jest ten sam co w zeszłym roku?

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

KRS bez zmian. Czyli ruszamy z Pomarańczową Akcją PIT 2014!!! Pięknie dziękuję :-D