środa, 1 czerwca 2011

Keppra


Z leków, które do tej pory dostawałem. Kepra działa najlepiej - ataków jest mniej i nie jestem cały czas śpiący. Dodatkowo zacząłem przesypiać noce bez ataków. Kepra zastąpiła usypiający Luminal.Przeciągam się i zacząłem po cichu mruczeć. Miewam również okresy czuwania z otwartymi oczami. Chyba jeszcze nie widzę, ale mając otwarte oczy światło może je zacząć pobudzać. Lepiej też reaguję na ćwiczenia i chyba zacząłem reagować na bodźce zewnętrzne. Reaguję na dotyk i głos rodziców. Oczywiście daleki mi do moich rówieśników... Mimo to w ostatnim okresie kraina snu zwolniła swój uścisk. mam nadzieję, że o mnie zapomni.
Miałem i nadal jeszcze mam zapalenie rogówki, ale w tym przypadku udało się uniknąć hospitalizacji.
Cały czas spotykam się z Anią rehabilitantką, która próbuje przekazać mi nadmiar energii, który posiada.
Jak widać urosły mi również włosy...

1 komentarz:

Krzysztof pisze...

a my czekamy, aż dnia pewnego usiądziesz z niektórymi do klawiatury fortepianu, z innymi do szachownicy, ja zaś oferuję stół i gadatliwą gębą po drugiej stronie... stołu :)
i w powyższe wierzę głęboko.

p.s. jak znajdziesz chwilę, pozdrów Rodziców, jak nie znajdziesz, pomyśl sekundę o mojej wierze w Twoje siły.