piątek, 13 grudnia 2013

Endokrynologia

"Nie istnieją dolegliwości, które byłyby a priori nieuleczalne. Istnieją jedynie choroby, których obecnie nie potrafimy jeszcze leczyć."

Vladimir Jankélévitch

    Zameldowałem się rano na izbie przyjęć. No i zaczęło się. Prześwietlenia, badania, testy. Igły, narzędzia, urządzenia, maszyny, aparaty... nuda. Na razie nic złego nie znaleźli, ale sami wiecie jak wyglądać może urażona duma lekarska... Jak to? Ja nie znajdę, ja nie znajdę? Będę szukał i znajdę, jak nie tą, to inną jednostkę chorobową. Pieniądze podatnika nie mogą się zmarnować. Nie po to lekarz długo studiuje, żeby tak po prostu nic nie znaleźć. No to szukają... szukajcie lekarze szukajcie! Mój stan się od tego nie poprawi. Woda nie zamieni się w wino, a mózgu mi od tych badań nie przybędzie. Widzieć nie zacznę, chodzić też od jutra nie będę. Cóż, po prostu kolejna, krótka, szpitalna przerwa...

Brak komentarzy: