wtorek, 21 maja 2013

Mały przerywnik

"Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu."

Gabriel García Márquez 

Mały przerywnik, żeby nie było zbyt biebrzańsko. Można być biebrzniętym, ale bez przesady. Nie samą Biebrzą człowiek żyje np. przedwczoraj ugryzł mnie komar.  W policzek. Nikt nie wie czy mnie to swędzi. Ja też nie ułatwiam, bo przecież nie umiem się podrapać. Widać tylko czerwony ślad i obrzęk. Dziś od rana byłem senny. Rozbudziłem się jak przyszła Ewelina, rehabilitantka wzroku, masażystka, pedagog... może pomoże obudzić mój wzrok, żebym mógł spojżeć jej głęboko w oczy.


"

2 komentarze:

Mama Zoszki pisze...

Zoszkę kopruch ugryzł tak, że wygląda jakby miała bindi :)
Pozdrawiamy!

Rodzinka 2+3 pisze...

pięknie sie usmiecha :) no nieźle Ciebie komar ugryzł