niedziela, 1 listopada 2015

Słabiej

"Człowiek jest słaby, a przeciwieństwa losu silne."

Mikołaj Gogol

Dzielnie się broniłem. Długo i z niezłym skutkiem. Niestety zapalenie płuc dopadło mnie znowu. Antybiotyki, inhalacje - całe szczęście, że na razie mogę być w domu. Kaszlę mocno, ale walczę dzielnie. Tylko epilepsja się uaktywniła mocno. Znów ataki odbierają mi siły. Ciało napina się w drgawkach. Mam nadzieję, że minie...dawno ciemna strona snu nie zaglądała mi w oczy. Bohaterowie słysząc "winter is coming" drżeli. Ciekawe jak zareagowaliby słysząc, że znów nadeszła ciemna strona snu? 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Trzymaj sie maluchu.Pamiętaj, że po każdej burzy wychodzi slonce.Prędzej czy póżniej ale wychodzi.Zdrowiej szybko.

Rodzinka 2+3 pisze...

zdrowiej i nie poddawaj się chorobie