poniedziałek, 30 listopada 2015

Smoki

"Wątpić tedy nie przyjdzie nikomu, iże nie istnieje żaden zwierz równający się przepotężnemu smokowi, w jego majestacie i pełnej grozy sile, a tylko nieliczne bestie warte są tak pilnej uwagi uczonych mężów."

Gildas Magnus, Ars Draconis 

Zima idzie, ciemna strona snu idzie, to i dwóch nowych strażników mam! Moje smocze bambosze są cieplutkie. Pilnują, żeby moje nieruchawe stopy nie wychłodziły się zbytnio. Taki właśnie prezent zrobiła mi mama. Kot zachowuje ostrożność i dystans. Moje smoki też go obserwują, a może to ja go obserwuję, bo zakładając bambosze stałem się dwugłowym smokiem?

3 komentarze:

Rodzinka 2+3 pisze...

świetne te kapciochy dobrze że kot ich nie atakuje boi się hehe

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

tak, budzą respekt :-)

Unknown pisze...

też takie chcę...Szymon podziel się nimi