środa, 3 lipca 2013

Brat Mat

"Najbardziej zasadniczym rodzajem miłości, który stanowi podstawę wszelkich innych typów miłości, jest miłość braterska. "

Erich Fromm

To zadziwiające jak bracia mogą być ze sobą związani. Przecież nie mogę z Mateuszem porozmawiać, bo nie umiem. Przekazywanie emocji, stanów, myśli, wyobrażeń też mam utrudnione. Mówiąc szczerze mocno ograniczone. Radzę sobie jak mogę, ale to przecież daremny trud raczej. Nikt poza mną tak na prawdę nie będzie wiedział co się dzieje w mojej głowie. Tylko jak to zinterpretować i jak przekazać? Bezużyteczna ta wiedza, bez słów, bez gestów... a mimo to wiem kiedy Mateusz jest obok. Wiem kiedy się bawi, wiem kiedy gra, wiem kiedy się śmieje. Jak nikt inny potrafi mnie rozbudzić i jak nikt inny potrafi dzielić ze mną sen. Ja po ciemnej stronie snu, Mateusz po jasnej...

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tym razem odnieśmy się do braci jako takich:) Bracie Macie przystojniaka już po Tobie widać! Bracie młodszy..ciekawe jak pachniesz:)

Anonimowy pisze...

Jak oliwka bambino jak biszkopty z bitą śmietaną jak syrop karmelowy jak gruszka w cieście francuskim zatopiona w sosie waniliowym i w dodatku podana na gorącym talerzu z odrobiną malin:) mniam!

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

Jak oliwka wieczorem, jak biszkopty w ciągu dnia po deserku

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

Jak oliwka wieczorem po kąpieli... biszkoptem czasem po deserku...sosu waniliowego jeszcze nie znam, ale twarożek jadłem