środa, 31 lipca 2013

Dawid


"Pytanie: co robić, by nie tracić czasu? Odpowiedź: doświadczać go w całej jego rozciągłości."

Albert Camus

Właśnie doświadczyłem. Już nie taki malutki ze mnie chłopiec. Obok mnie wzorzec maleństwa... świeżutki Dawid - opiekun i dowódca. Mikrochłopiec. To synek Arka i naszej Ani Masakracji. Teraz już wiem, że nie jestem najmniejszym maluszkiem. Okazuje się, że spory ze mnie chłopiec.  Jestem duży i niezauważalnie urosłem. W końcu skończyłem 3 lata i 4 miesiące. Czasu z pewnością nie traciłem. Obijać się nie obijałem. Dawid! Rośnij i nabieraj sił! Ne ma co marnować czasu. Jeść i rozrabiać! Witamy na planecie Ziemia.  


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hej Malutki! Gdzie jesteś? Rodzice zabrali Cię na urlop? Mamy nadzieję, że wszystko w porządku i tylko odpoczywasz:)Nudno tu bez Twojej historii:(

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

chyba tak... jeatem w Paryżu... wiem, że czas na jakiś wpis