czwartek, 31 stycznia 2013

Cieszmy się jak dzieci!


"Pomyśl każdego dnia o kimś, komu mógłbyś za coś podziękować."
Richard Carlson

 To był ciężki i wyczerpujący tydzień. Poza "normalnym trybem" z inhalacjami, ćwiczeniami, lekami, była jeszcze mobilizacja w akcji "blog roku". Jestem Wam wszystkim wdzięczny za głosy, wsparcie i obecność... nie jestem sam. Gdybym każdego dnia miał pomyśleć o jednej osobie głosującej zajęłoby to prawie rok. Szczególne podziękowania dla dzieciaków z SPSK w Łodzi. Pomysłowość i zaangażowanie przerosły moją skromną osobę. Plakaty, ulotki własnoręcznie wykonane! Świetna robota. Podziękowania dla animatorów tych wirtualnych, facebookowych i tych realnych. Wynik zaskakujący!
Chciałbym w jakiś sposób okazać jak bardzo się cieszę i jak bardzo jestem zdumiony. Chciałbym to okazać tak, jak pokazują dzieci kiedy są szczęśliwe. Niestety nie potrafię...ale czuję i reaguję coraz mocniej, więc może kiedyś będę miał okazję.
A teraz wyniki: na 555 blogów w kategiorii "Ja i moje życie" zakończyliśmy na 11 miejscu z wynikiem 352 głosów. Do następnego etapu zabrakło nam 2 głosów. Dla mnie jednak zdecydowanie ważniejsze jest, że w styczniu odwiedzaliście bloga ponad 4000 razy i 352 osoby zdecydowały się oddać głos na mój blog. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za zaangażowanie. Teraz pewnie będę musiał pisać dalej...

1 komentarz:

Rodzinka 2+3 pisze...

wow niezły wynik gratuluje i tylko 2 głosy szkoda...