czwartek, 24 stycznia 2013

Uśmiech dla Was

 "Jest tylko jedno lekarstwo na duże kłopoty - małe radości."

Karl Heinrieh Waggerl

 Na dziś. Dla Was. Wielki uśmiech. Pewnie oglądając zdjęcie Wy też się uśmiechacie. To bardzo dobrze. Przecież nie samą rehabilitacją i chorobą człowiek żyje, a nawet jeśli to są takie momenty jak ten na zdjęciu, gdzie chyba i ja jestem szczęśliwy. To takie moje wewnętrzne szczęście, o którym nie opowiem słowami. Mam tylko nadzieję, że sam uśmiech powie więcej niż ja powiedziałbym gdybym mógł mówić, że warto walczyć, warto ćwiczyć, nie poddawać się. I warto o tym pisać, dla Was, dla mnie. Mimo, że ciężkich chwil nie brakuje, nie starcza czasu i sił. Jest za to miłość, determinacja, wiara i nadzieja. Są i przyjaciele, wierni kibice, wytrwali czytelnicy.

2 komentarze:

Mama Zoszki pisze...

Taaaaki uśmiech w pochmurny dzień - jak miło :)
Pozdrawiam!

Mamuśka pisze...

Piękny uśmiech!