piątek, 1 stycznia 2016

Takie rzeczy się nie zdarzają!

"Nigdy nie osiągnięto niczego wielkiego bez entuzjazmu."

Ralph Waldo Emerson

Pani J usłyszała, że będę musiał zmienić wózek. Od czasu zainstalowania we mnie PEG-a jem normalnie i wreszcie przybrałem na wadze i urosłem. Babcia Ela już mnie nie podniesie. To pewne. Wyrosłem z wózka i powoli wyrastam z pionizatora. Wózek musi na wiosnę być nowy i większy. Inaczej nie wyjdę z domu.  Pani J wymyśliła akcję - www.pomagam.pl/szymek. Wybrała taty zdjęcia i wymyśliła zbiórkę z nagrodami! Musiała się przy tym napracować i poświęcić własny czas. I nie jest to czas zmarnowany, bo na 3 dni przed końcem jest już 52% zbieranej kwoty. Pani J bardzo dziękuję za pomysł, bo nic tak nie cieszy jak Wasze pomysły, aktywność i obecność. Wszystkim uczestniczącym oraz darczyńcom z całego serca dziękuję. Dziękuję również paniom modelkom za zgodę na wystawienie zdjęcia z ich udziałem. Ciekawe czy za trzy dni będzie 100%. Mam nadzieję, że wybrane przez Panią J zdjęcia taty będą się Wam podobać. Koniec starego roku i początek nowego bardzo dynamiczny: rozpoczęliśmy klejenie wizytówek na samochodach, www.biketimeteam.pl prowadzi aukcję stroju kolarskiego, Pani J prowadzi zbiórkę, a ja dzisiaj słucham listy wszechczasów... Kochani! Życzę Wam udanego roku i zdrowia!.

Brak komentarzy: