poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Przyspieszać

"Wszystko, co pragnie przyspieszyć niewzruszony porządek, ustalony raz na zawsze, prowadzi do herezji." 

Albert Camus

  Och, żebym ja tak mógł przyspieszyć! Z taką siłą i mocą! Poruszać się swobodnie w dowolnym kierunku. 
Turnus zakończony. To był chyba najlepszy turnus w moim wykonaniu. Podobno zrobiłem postępy. Są tacy, którzy zaczęli się upierać, że chyba zacząłem widzieć plamy światła... to nie jest potwierdzone, ale to dobra wiadomość, więc się jej trzymajmy. Tak jak marzeń... Szkoda tylko mojej Emilki z Michałkowa. Ćwicząc ze mną wyskoczyła sobie dysk i bardzo ją bolało. Przez ten wypadnięty dysk nie mogła dalej ze mną i innymi dziećmi ćwiczyć. Mam nadzieję, Emilko, że szybko wyzdrowiejesz. Nie tylko ja na Ciebie czekam, ale pamiętaj, że najważniejsze jest zdrowie, więc nie rób wszystkiego sama... samo leżenie na podłodze dysku nie naprawi.

2 komentarze:

Rodzinka 2+3 pisze...

brawa bądź silny a to Ci wynagrodzi :D zdrowia dla Emilki oby szybko wyzdrowiała

Rodzinka 2+3 pisze...

brawa bądź silny a to Ci wynagrodzi :D zdrowia dla Emilki oby szybko wyzdrowiała