czwartek, 22 grudnia 2016

Moje Anioły


"Wchodzę do mojego pokoju, patrzę na łóżko i widzę tam
Anioła. Zamieram owinięta ręcznikiem, prawie naga, i patrzę, jak on spokojnie leży. Nie jestem w stanie o nic spytać i choć w głowie mam mnóstwo pytań, żadne nie chce mi
przejść przez gardło. Anioł jest mroczny, ale nie wydaje się
straszny. Zadaję nieme pytanie, a on odpowiada: – Zajmuję twoje łóżko, bo już tu nie wrócisz. Obejrzyj się za siebie."
Ania Witczak - Szumska
Trudne pytania, trudne decyzje i refleksja na niespotykanym dla przeciętnych 16-latek poziomie.   "Moje Anioły" to zbiór niezwykle ciekawych, głębokich i przejmujących opowiadań Ani Witczak - Szumskiej. Pytania o sens życia i śmierci, świadomość własnej siły i przytrafiającej się bezsilności, świadomość siebie i podejmowanych decyzji. Niebywała i świetnie napisana książka autorki borykającej się z własną chorobą. Niezwykle pozytywna książka doskonała na koniec grudnia. Anioły zdecydowanie pomagały przy pisaniu podsuwając autorce pomysły, historie i pointy. Każda przeczytana strono powoduje ciekawość następnej i następnej i następnej. Opowiadania uzupełniają doskonałe i intrygujące ilustracje. Szczególnie dla miłośników gry DIX IT.

Brak komentarzy: