czwartek, 17 listopada 2011

Dobre wieści - 1% za rok 2010!


"Jestem w ciemności i próbuję widzieć jasno."

Albert Camus

Kochani! Dobre wieści. Fundacja "Zdążyć z pomocą" otrzymała w końcu września zebrane pieniądze z przekazanego 1% podatku i 15 listopada rozliczyła je na konta podopiecznych. Również moje konto zostało rozliczone.
W tym miejscu po raz kolejny WSZYSTKIM pragnę podziękować. 598 osób przekazało 1% podatku na moje leczenie. Wraz z rodzicami jesteśmy zaskoczeni i poza podziękowaniami nie umiemy wyrazić wdzięczności. Całość przeznaczymy na lekarstwa i rehabilitację. Możliwe, że uda się również sfinansować część sprzętu rehabilitacyjnego.
Mimo wielu przeciwności takie wiadomości budują i dają siły do dalszej walki z ciemną stroną snu.Uświadamiają mi jak wiele osób zaangażowało się w pomoc i jak myśli wielu krążą wokół mojej osoby. Mam nadzieję, że los pozwoli mi kiedyś odwdzięczyć się...

Brak komentarzy: