piątek, 1 czerwca 2012

Ortezy


"Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi."
Mikołaj Gogol

Klub 1% (jednoprocentowiczów) z przyjemnością informujemy, że dokonaliśmy zakupu ortez. Służą do pionizatora - ustawiają odpowiednio nogi tak, żeby stawy były właściwie obciążone. Do spania - tego nie lubię - żeby nie było przykurczu ścięgien. W przyszłości - jeśli podniosę głowę i zostawię za sobą ciemną stronę snu - pomogą mi nauczyć się chodzić.

Te dwa kawałki wyprofilowanego tworzywa kosztują 2 800zł. Bez waszej pomocy pewnie ten zakup nie byłby możliwy. Po raz kolejny dziękuję.

Ponieważ rosnę i jestem coraz cięższy rodzice postanowili kupić składany stół do masażu, na którym będę ćwiczył. Zakup stołu również finansowany jest z 1%.

Ostatni tydzień jestem bardziej czujny i mam mniej ataków. Jestem jakby bardziej obecny i zdecydowanie więcej odczuwam. Podobają mi się na przykład tuwieńskie śpiewy gardłowe, Mozart i Gendos. Mieszanka piorunująca!. Nie wiem jak długo potrwa ten stan, ale dla wszystkich są to radosne dni.

Brak komentarzy: