czwartek, 9 lutego 2012

Ruch i światło


"Ruch jest przyczyną wszelkiego życia."
Leonardo da Vinci

Zacząłem przebierać nóżkami i rączkami. Ciemna strona snu znów osłabła. Mimo ataków epilepsji - średnio 7 na dobę jestem całkiem przytomny. Od rana mam otwarte oczy, dzielnie ćwiczę i jestem silniejszy. Nowy leżak kąpielowy służy mi wyjątkowo i rodzice z zaskoczeniem obserwują jak po włożeniu do wody ruszam nóżkami i rączkami...a robię to z pełnym zaangażowaniem.

Dawno nie wspominałem o lampie. Nie wiem czy widzę... tego pewnie nikt nie wie, ale reaguję na zmianę kolorów świateł, odwracam głowę czasem się krzywię. Czyli w jakiś sposób reaguję. Na pewno koloroterapia pomaga mi przy jedzeniu - światło wspomaga apetyt i nie ma konieczności karmienia mnie przez 1,5 godziny. Jem ze smakiem i całkiem żwawo.


Aukcje znaczków zakończone. Wygrał Szwagiros i zdecydował, że znaczki z pojazdami transportu publicznego przełomu XIX i XX wieku wracają do puli. W związku z powyższym są wystawione na nowej aukcji:


http://allegro.pl/show_item.php?item=2112052128




Jeszcze jedna sprawa... tak po cichu zdradzę, że są już przygotowane folie na szyby. Nasz samochód zatem zostanie Szymkobusem. Projekt: Kasia Mydesign. Skład: Marcin.
Serdeczne podziękowania dla p. Mariusza za wydrukowanie całości na folii.

Pozostała jeszcze tylko kwestia oklejenia samochodu. Ten temat omówimy z Marcinem.

Brak komentarzy: