poniedziałek, 15 września 2014

Johny Bravo

"O, mamo, ale jestem przystojny!"

Johny Bravo


Tata przy kąpieli? No to będzie zabawnie. Nawet w szpitalnej zlewowanience, która przecież nie daje pola do popisu. Włosy też tata ma wysuszyć? Mhm... no to będzie zabawa. Moja sztywna szczecina zostanie poddana trwałej ondulacji przy pomocy ręki i suszarki. Włosy teraz będą mi tak sterczeć do następnej kąpieli. Musiał się tata naoglądać Johnego Bravo. Dobrze, że mi okularów przeciwsłonecznych nie założył. To by dopiero było. No, ale skoro pokój taki ładny to i ja mogę mieć ładnie i efektownie ułożone włosy. Zawsze to trochę uśmiechu.

3 komentarze:

Rodzinka 2+3 pisze...

no modna fryzura trzeba być modnym nawet w szpitalu

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

no pewnie :)

Anonimowy pisze...

ale czad :))))
przystojniaczek :)
Kasia i Tomcio - ogolony prawie na łyso ;)