niedziela, 20 października 2013

Warto!

"Dopóki żyjesz, dopóki można, bądź dobry."

Marek Aureliusz

Październik. Ważny miesiąc. To właśnie teraz na moja konto w fundacji wpływają przekazane przez Was pieniądze na rehabilitację. Właśnie rozliczany jest 1% podatku za rok 2012. Od ubiegłego roku sporo dla mnie się zmieniło. Mam mniej ataków. Zacząłem reagować, jestem bardziej obecny. Uśmiecham się, wołam. Zaczynam ruszać rękoma. Dla mnie to duży postęp, którego pewnie nie byłoby bez Waszego wsparcia. To dzięki Wam mogłem do Michałkowa pojechać trzy razy w tym roku. Z tego co widzę w tym roku chyba uda się uzbierać na kolejne trzy turnusy. Kochani! Bardzo Wam dziękuję! Z uśmiechem! Bądźcie. Łatwiej będzie mi wtedy walczyć. Niech ciemna strona snu czuje, jak wielu wojowników światła mam wokół siebie!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Szymku ! Jesteśmy i będziemy :) tak bardzo sie cieszę, ze jesteś obecny :)
Kasia i Tomcio