niedziela, 30 listopada 2014

Mój banan dla WAS!

"Naj­le­piej człowiek pro­si, gdy dziękuje."

Stefan Wyszyński

Ten uśmiech jest dla WAS. Fundacja zakończyła rozliczanie kont. Dzięki Wam w przyszłym roku nadal będę mógł ćwiczyć i uczestniczyć w zajęciach rehabilitacyjnych. To nie jest normalne, że nie mogę robić tego samodzielnie. To nie jest normalne, że rodzice nie są w stanie samodzielnie sfinansować mojego leczenia. Mam natomiast szczeście, że Wy poświęcacie mi swój czas i pomagacie mi w rehabilitacji. Kochani Bardzo dziękuję! Z całego serca!    
                                        
Dzięki Wam moje życie jest na tyle aktywne na ile może być. Nie oznacza to, że jest łatwe i przyjemne, ale na pewno lżejsze niż gdyby  nie było Waszego wsparcia. Akcja "Pomarańczowa Alternatywa - przekaż 1% podatku za 2013" zakończona sukcesem. W przyszłym roku w planie 3 turnusy rehabilitacyjne sfinansowane dzięki Waszemu wsparciu. 
Ja nadal w szpitalu. Od stycznia ruszamy z kolejną akcją. Mam nadzieję, że nadal będziecie ze mną.

2 komentarze:

Rodzinka 2+3 pisze...

super że są ludzie którzy pomagają ja pomagam koleżance która ma synka też niepełnosprawnego wiem jak jest ciężko płacić za rehabilitacje wiem jaka to ciężka praca bo sama jestem fizjoterapeutą i wiem jak to jest i jak to kosztuje...

Anonimowy pisze...

Już kilka dni dzieli Cię Maleńki od odwiedzin Mikołaja:) Ja Tobie życzę Mikołaja z ciepłym sercem, który otuli Cię swoją miłością i ciepłem wszystkich tych, którzy Ciebie kochaJą:)