niedziela, 8 lutego 2015

Postęp

"Lepiej jest w siebie wątpić, niż zbytnio w siebie wierzyć."

Mikołaj Gogol


Czas na dobre wieści. Nawet mnie czasem coś się udaje!. Dziś zostałem przyłapany na samodzielnym unoszeniu rąk i poruszaniu palcami. Nigdy tego wcześniej nie robiłem. Dziś obudziłem się i byłem bardzo aktywny. Chciałem, żeby ktoś mnie podniósł i przytulił jak co rano. Nie mogłem się doczekać. Uniosłem więc ręce i zacząłem ruszać palcami. Efekt był inny niż sądziłem. Zamiast wyciągnięcia mnie z łóżka usłyszałem jakiś rumor - to chyba tata zerwał się z łóżka widząc co robię. Potem usłyszałem znajomy, aksamitny dźwięk migawki...
Poza moją aktywnością, otwartymi oczami, oraz poruszaniem palcami jest jeszcze jedna dobra wiadomość. Wreszcie po roku przybrałem na wadze! 600 gram! No to chyba przestałem chudnąć i znikać w oczach.
 


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcie....
Co w nim widać????
Dla mnie: miłość i nadzieje......
Kasia i Aniołek Tomcio