czwartek, 2 stycznia 2014

Konkurs - rozwiązanie

"Czasem łatwiej przyznać nagrodę niż rację."

Stanisław Jerzy Lec

Dziękuję wszystkim za udział w zabawie. Sporo musieliście się namęczyć, ale chyba było warto. Taką mam przynajmniej nadzieję. Z rzeczy istotnych: otrzymaliśmy 7 zgłoszeń.  W związku z powyższym postanowiliśmy nie wybierać metody losowania nagród. Po prostu losowania nie będzie, nie ma takiej potrzeby.  Będzie za to 6 nagród, które roześlemy pocztą. Poszkodowana w tym stanie rzeczy będzie para francuska... ale jakoś jej to wynagrodzę np. ogrywając po raz kolejny w tzw. "petonga". Mam nadzieję. Nagrody zatem otrzymują Wilki z Jamy, Mała Mi, Hanutek, Kasia i Tomcio, Wojtek i Agnieszka "double Shot", Szczepan i Irena :). Nagrody roześlemy pocztą. Wilki z Jamy, Kasię i Tomcia oraz "double Shot" poproszę o przesłanie do mnie adresu, na który bedę mógł wysłać obiecane nagrody. Poniżej zdjęcia, które przypadły Wam do gustu:

















no i mi się oberwało, bo zapomniałem o jednym zdjęciu:

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A rękawice bokserskie??? Proszę o dołączenie do galerii nie prosząc o nagrodę:)

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

rękawice i Bardzo Czerwony Kolor

Anonimowy pisze...

Wielki to dla nas zaszczyt... Dzięki Wilki z Jamy :)

Anonimowy pisze...

Bardzo sie cieszymy :)))
Kasia i Tomcio

Anonimowy pisze...

No cóż, muszę sie przyznać.... Nie potrafię znaleźć na blogu adresu mailowego do Was.....
Zawstydzona Kasia i Tomcio

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Dziękuje. Mail wyslany

Anonimowy pisze...

Nagroda dotarła:) serdecznie dziękujemy !
Obiecujemy więcej aktywności na blogu... Mam swoje przemyślenia i chciałabym sie z Wami nimi podzielić... Na razie walczymy z infekcjami i wyrzynajacymi sie zębami aaaaaa ;)
Kasia i Tomcio

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

No tak ząbki... trzeba wytrwać. Czekamy na przemyślenia :)