środa, 8 stycznia 2014

Pani Księgowa

"Pora przestać rozmyślać, czas zacząć działać."

Charlaine Harris


Powoli rozkręcamy akcję "1% podatku dla Szymka".  Tu spotkała mnie miła niespodzianka. Odezwała się do mnie Pani Halinka - księgowa - z bardzo konkretną propozycją. Pani Halinka będąc doświadczoną księgową zaproponowała, że bezpłatnie pomoże w rozliczeniu PIT-u za rok 2013 każdemu, o ile osoba rozliczająca zdecyduje o przekazaniu 1% podatku na moje leczenie. Korzyść zarówno dla mnie jak i dla rozliczających się. Chętnych z Łodzi i okolic w imieniu Pani księgowej zapraszam. Jeżeli zatem macie kłopoty z rozliczeniem PIT, nie potraficie, nie umiecie bądź nie chcecie go wypełniać lub macie przyjaciół lub znajomych z podobnym problemem zgłaszajcie się do mnie. Wszystkich chętnych skontaktujemy z Panią Halinką. Jak widzicie już zacząłem spisywać listę. Pani Halinko! Bardzo dziękuję za propozycję i zaoferowaną pomoc. Jestem bardzo wdzięczny.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

bardzo adekwatny wpis...i dotyczy nie tylko tego posta, ale bardziej nawet poprzedniego:)
Pani Halinka musi mieć bardzo cieplutkie serduszko!

Anonimowy pisze...

ups! nie wpis tylko cytat:)

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

:)

Auditor pisze...

Świetna akcja, która pomaga wszystkim zaangażowanym.

BBR pisze...

Taka Pani księgowa to skarb!