piątek, 24 stycznia 2014

Okiem taty - już czas

"Łat­wiej jest zro­zumieć ko­nie­czność działania, niż działać. "

Georges Clemenceau

Konieczność i potrzebę działania już zdiagnozowaliśmy i wiemy, że jest.  Nikogo więcej nie ma potrzeby przekonywać, że grupa wsparcia dla rodziców osób niepełnosprawnych jest paląca. Szczegółnie dla świeżych rodziców. Czas chyba na samo działanie, żeby nie zmarnować dobrej energii. W związku z powyższym chciałbym zaprosić wszystkich chętnych na spotkanie. Zainteresowanych poproszę o mail na adres dzibrill(małpa)gmail(kropka)com. (w miejsce nawiasów proszę wstawić właściwe symbole :)) Miejsce i dokładny dzień ustalimy w trakcie. Wszak to konstrukcja w procesie. Czas sprawdzić co razem możemy zdziałać!


Szczegóły:

http://ciemnastronasnu.blogspot.com/2014/01/okiem-taty-wspomaganie-szpitalne.html

http://ciemnastronasnu.blogspot.com/2014/01/okiem-taty-grupa-robocza.html
 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Właśnie opadła mi szczęka..z wrażenia oczywiście i radości, że słowo w działanie się zamienia:) Pan Marek z Wawy byłby dumny gdyby tylko wiedział. Trzymam kciuki!

Anonimowy pisze...

brawo !
to my z Tomaszkiem się przeprowadzamy....bliżej Was :)
a ja zgłaszam się jako pierwsza mama potrzebujaca wsparcia. Jesteśmy w szpitalu od kilku dni. Tomcio miał swój pierwszy atak padaczki. Miałam wielką nadzieję, że przynajmniej to nas ominie....jednak, po 26 m-cach ujawniła się zołza jedna ! po ataku Tomek spał nieprzerwanie ponad 40 godzin...wtedy tylko myślałam o Szymonie...
Kasia i Tomcio

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

Kasiu wyślij mi nr telefonu do siebie na mail... jeśli oczywiście możesz.