czwartek, 5 grudnia 2013

Wszystko co mogę, a nawet to czego nie mogę

"Cza­sem gdy wszystko
od­da­la się w głębo­ki sen
Przychodzi przebudzenie
a reszta jest prawdą" 


Jim Morrison

Obudziłem się. Wyspałem. Otworzyłem oczy. Uśmiechnąłem się. Byłem świadomy. Słuchałem i to było widać. Słuchałem całym ciałem szukając dźwięków oczami. Jakiż inny ze mnie chłopiec kiedy nie śpię nieprzytomnie. Dziś obudziła mnie ciocia Basia. Rozmawiała ze mną. Posadziła na kolanach i rozkołysała. Obudziłem się i świat dla wszystkich wyglądał inaczej. Teraz już można napić się spokojnie herbaty. Znów będę się starał zrobić wszytko co mogę, a nawet to czego nie mogę.

PS. 
To wpis nr 400. Sam nie zdawałem sobie sprawy, że jest ich tak dużo. Czytających od początku podziwiam i z góry przepraszam

Brak komentarzy: