wtorek, 31 grudnia 2013

Koniec roku


"Od za­bawy zaczy­na się postęp." 

Antoni Kępiński

Tak więc bawmy się wszyscy. Ja pewnie szaleć nie będę, bo śpiący dziś jestem, ale śpię zdrowo, można by rzec na jawie. Dziś Ciemnej Strony Snu mniej. Śpię snem sprawiedliwego. Antybiotyk działa i widać poprawę. 
Zbliża się zabawy czas. Życzę Wam takiej szampańskiej, takiej wymarzonej. Niech przyszły rok będzie lepszy niż obecny. Zdrowi bądźcie i pogodni. Wszystkiego dobrego!. Kończy się kolejny rok. Dziękuję Wam za obecność i wsparcie. Za słowa otuchy i pomoc. Bez Was byłoby o wiele trudniej. Pomagacie mi walczyć, a sam pewnie nie dałbym rady. Wojownika światła poznasz po czynach! Wasze czyny są bezcenne.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Szymku, dla Ciebie i Twoich bliskich samych pogodnych dni w zdrowiu :) bądź jak najcześciej obecny;) wołaj, krzycz, domagaj się zabawy, obecności rodzinki, samych pyszności :)
Ja tez sie zbieram do snu... Tym razem nie doczekamy fajerwerków, ale w następnym roku.... Szymek i ja Wam pokażemy!
Tomcio z mamą

Mama Zoszki pisze...

Szymuś, niech to będzie dla Ciebie dobry rok! Dużo zdrówka i jak najwięcej chwil wyrwanych ciemnej stronie snu.
Będziemy kukać na blog i w tym roku :)