wtorek, 15 lipca 2014

Jak odkrywać?

"Człowiek odkrywa siebie, kiedy zmierzy się z przeszkodami."

Antoine de Saint-Exupéry

Jak mam odkrywać świat skoro sam siebie odkryć nie mogę. Jak uczyć się i obserwować? Mat wystarczy, że wsiądzie na rower i juz wyprawa odkrywcy gotowa. Nowe doznania i doświadczenia. Nowe obrazy do zapamiętania. A ja? Czy jest w ogóle sens poznawać świat? Czy są możliwości? To może dziwne, ale czekam na nowe doznania. Pewnie nie takie jak normalnych chłopców. Na takie nie mam szans, ale te wszystkie moje braki nie zabrały mi ciekawości i ekscytacji. I oczekiwania na nowe doznania. Nie ruszę w świat. To świat musi przyjść do mnie.

2 komentarze:

Rodzinka 2+3 pisze...

jak odkrywać? myślę że jest wiele sposobów trzeba je tylko dostrzec czasami szukamy czegoś wow a nagle okazuje się że to co jest mniej wow jest ciekawsze i bardziej interesujące może zacząć od tych najmniejszych drobnostek życia....

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

to możliwe...