poniedziałek, 21 lipca 2014

Upalna niedziela

"Również piękności mogą źle wyglądać. Jeśli w odpowiednim momencie sfotografujesz piękność w niewłaściwym świetle - katastrofa."

Andy Warhol


A tu prawie nie ma światła. Mała lampka, noc i ja zmęczony po całym dniu wdychania świeżego powietrza. Wreszcie kilka godzin spędzonych na zewnątrz w spokoju i ciszy. Tak się nawdychałem powietrza, że aż mnie zmogło. Zjadłem na śpiąco mocno na siłę, ale jakoś się udało. Nie ma możliwości. Oczu nie otworzę. Dziś można oglądać moje rzęsy i brwi. Dzięki Radkowi i Asi tata ma zupełnie nowe możliwości fotografowania, szczególnie przy małej ilości światła... cokolwiek to znaczy. Radek! Asia! Bardzo Wam dziękuję!. Już i tak nie mogłem się opędzić od zdjęć. Teraz będzie to jeszcze trudniejsze! Cóż, jakoś to będę musiał znieść. Banan na ustach taty bezcenny. Nie widzę go, ale czuję, że to musi być coś wyjątkowego.

Brak komentarzy: