niedziela, 15 września 2013

Do trzech razy Bystra

"Bieganie jest dla mnie pożytecznym ćwiczeniem, a jednocześnie pożyteczną metaforą. [...] Chodzi o to, czy byłem, czy nie byłem lepszy niż wczoraj. W biegach długodystansowych jedynym przeciwnikiem, jakiego ma się do pokonania, jesteśmy my sami i to, jacy byliśmy wczoraj."

Haruki Murakami

Trzeci turnus w Bystrej Już od  poniedziałku. W piątek odpoczywałem w domu. Nie byłem w przedszkolu. Wyspałem się i byłem bardzo aktywny. Uśmiechałem się, miałem otwarte oczy i mruczałem. Byłem po prostu. Dzisiaj wyjeżdzam i najbliższe dwa tygodnie spędzę na ćwiczeniach. Może znów jakiś mały kroczek do przodu zrobię.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

o Ty skrzacie - pierwsze wagary?;) Udanego turnusu Szymek!

Anonimowy pisze...

Wierze w twoje kroki ! kroczki ! i skoki :) Patrze w twe piekne oczy i wiem Szymciu ze wszystko bedzie dobrze. Caluje mocno maly Wagarawiczu i do przeczytania pewnie po turnusie :) Juz nie moge sie doczekac wielu dobrych wiadomosci ktore dla Nas przywieziez , dla Nas jak dla Nas ale dla Siebie . Buuuuuuuuuuuuuuuuuziol :)