piątek, 27 września 2013

Moja lewa stopa

"Mit choroby jest czasem gorszy od samej choroby."

Susan Sontag

 Historia autentyczna. Nie jest to nowy film, ale może nie mieliście okazji się z nim zapoznać. Tematyka jak najbardziej mi bliska. Bohater tak jak ja ma mózgowe porażenie dziecięce, a film to opowieść o oswajaniu porażenia i oswajaniu otoczenia... i wielka siła bohatera, by starać się żyć normalnie na tyle, na ile to możliwe, by żyć rozwijając własne zainteresowania i talenty. Nie zamierzam recenzować filmu. Jest tyle recenzji i opisów, że kolejny nie jest potrzebny. Z pewnością pozycja godna polecenia dla wszystkich. Ci, którzy mają do czynienia z MPDz znajdą w nim siłę do dalszej pracy, wiarę i nadzieję, że może być lepiej, że warto walczyć i pracować. Może przyjdzie taki dzień, w którym tak jak bohater powiem i napiszę mama...

2 komentarze:

Rodzinka 2+3 pisze...

oglądałam go cudowny siła jest cudowna i wiara pokazana w nim wzruszający film... Ty dla mnie Szymku jesteś bohaterem bo masz wielką siłę i wiarę masz kochających Rodziców którzy dbają o Ciebie i również z Toba wspólnie Walczą o każdy najmniejszy Twój sprawniejszy gest podziwiem Ciebie i Twoją Rodzinkę

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

Olguska... dziękuję