piątek, 6 września 2013

Przebudzenie

"Czasem gdy wszystko
oddala się w głęboki sen
Przychodzi przebudzenie
a reszta jest prawdą"

Jim Morrison

Obudziłem się! Wyspane oczy, przeciągłe ziewnięcie. Czuć od razu, że jestem! Znów  reaguję oczami. Nasłuchuję. To widać. Daję znać, że znów jestem. Spałem tydzień mocno i twardo.  Widocznie potrzebowałem. W związku z przebudzeniem wysłuchałem mojej ulubionej opolskiej krówki i przywitałem wszystkich szerokim uśmiechem. Dzień dobry jasna strono. Znów jestem. Dla wszystkich! Normalnych, porażonych, uwięzionych snem, ograniczonych ciałem przesyłam szeroki uśmiech. Pamiętajcie, że nawet koty marzą żeby latać!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witaj Maleńki:) Radość i łzy wzruszenia..cieszymy sie mocno!

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

Jak pokazały zdjęcia porównawcze ze świeżutkim Dawidem już nie taki maleńki jestem

Mama Zoszki pisze...

Dzień dobry Szymuś! Nareszcie :)