poniedziałek, 17 lutego 2014

Dzień dobry

"Uśmiech jest naj­praw­dziw­szym, kiedy jed­nocześnie uśmie­chają się oczy."

Jan Twardowski



Wstałem… no może nie wstałem, ale na pewno obudziłem się.  Radośnie i z uśmiechem. Uśmiechnięty kaczorek nie schodzi mi z ust. Trochę pokrzykuję i daję znać, że jestem głodny. Pewnie zaraz zjem śniadanko. Ciekawe, co dziś przyniesie mi dzień. Oby inhalacji było jak najmniej, bo nie lubię. Może wyjdę na spacer?
Wczoraj odpoczywałem.  W ciągu całego dnia nikt mnie nie męczył poza krótką pionizacją w Baffinie. Dzięki temu nie byłem zmęczony i mogłem skupić się na nasłuchiwaniu i czuwaniu. Mam nadzieję, że dziś też będę obecny. Wam również życzę udanego dnia i uśmiechu.
 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dzień dobry:) dobry wieczór :)
Bądź aktywny cały czas:)
Jak miło widzieć Cie uśmiechniętego :)
Kasia i Tomcio

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

O! Jest Kasia i Tomcio:)!