czwartek, 20 lutego 2014

Zadowolenie

"Jest tylko jeden sposób, aby czuć się dobrze: należy nauczyć się być zadowolonym z tego, co się otrzymało, a nie zdążać zawsze do tego, czego akurat nie ma."
  
Henri Theodor Fontane


 No to dziś byłem zadowolony. Wreszcie wróciłem do przedszkola. Zadowolony byłem ja  i moje panie z przedszkola. W ramach powitania sprawdzaliśmy razem jakie perfumy męskie przypadną mi do gustu.  Chyba mam zdecydowany charakter, bo podobał mi się tylko jeden zapach. Po powrocie do domu chwila błogostanu na piłce. Były uśmiechy i rozmarzone oczy. Takie kołysanie na piłce jest bardzo przyjemne. Fotografia to magiczne zajęcie, a fotogram może być czarodziejem. Zatrzymać ulotną chwilę zadowolenia, błogostanu jakże ulotnego, chwilę zamyslenia. Kadr pełen emocji, na którym wyglądam jak szczęśliwy zdrowy chłopiec.

Brak komentarzy: