niedziela, 16 lutego 2014

Turnus w Michałkowie zakończony!

"Cier­pli­wość jest gorzka, ale jej owo­ce są słodkie."

Jean-Jacques Rousseau

Turnus zakończony. Są i postępy. Widoczna na zdjęciu ciocia Emilka stwierdziła, że mam potencjał! Czyli mogę robić jakieś postępy. To ważne. Dla Was przecież też. Trudno jest wspierać chłopca, który nie ma potencjału. Ciocia Emilka ma rączki ze stali, które rehabilitują dziesiątki takich dzieci jak ja, więc pewnie wie co mówi. To był mocny turnus i dużo się działo. Potencjał się we mnie znalazł i spotkałem psa czarodzieja tłumiącego napady padaczki. Była też ciocia Dorotka, która sprowokowała rodziców do rozglądania się za badaniem potencjału wzroku. Według Dorotki widzę światło! Poruszam oczami za planszą w czarno białe paski! Jeśli tak jest na prawdę to jest to postęp. Ogromny. Michałkowo dziękuję! Gosia, Emilka, Dorotka, Ola, Maria, Piotr podziękowania dla Was. Jak zwykle okazaliście mi dużo ciepła i cierpliwości. Dziękuję Wam moi wojownicy światła. To dzięki Wam mogłem znów do Michałkowa pojechać. To dzięki waszym wpłatom z 1% podatku możliwe są takie cuda.
Na koniec chciałbym w sposób bardzo specjalny podziękować panu Tomkowi. Michałkowo to świetna formuła. To ośrodek, który ma dużo ciepła i zrozumienia dla dzieci takich jak ja i rodzin takich jak moja. Pewnie jest wiele problemów i codziennych kłopotów, ale formuła, którą Pan wprowadził w życie jest bardzo dobra. Warto się poświęcać dla takich momentów jak te, które ja przeżylem z Queenie i Małgosią, Emilką czy Dorotą. Panie Tomku dziękuję i trzymam kciuki.




Brak komentarzy: