czwartek, 21 listopada 2013

Dziękuję. Jesteście wielcy!

"Jest ta­ka wdzięczność kiedy chcesz dziękować
lecz przys­ta­jesz jak ga­pa bo nie widzisz komu
a prze­cież sam nie jes­teś płacząc po kryjomu" 

Jan Twardowski

 Kochani! Urzędy się uporały. Fundacja w pocie czoła rozliczyła wpłaty. Akcja podaruj 1% 2012 zakończona! Dzięki Wam w przyszłym roku pojadę na trzy turnusy rehabilitacyjne. Jest szansa, że spotkam się z delfinami. Było Was ze mną bardzo wielu: ponad 500 osób. Niestety nie mam listy wpłacających i nie mogę wymienić i podziękować każdemu z osobna, ale bardzo bardzo mocno dziękuję Wam za to, że jesteście ze mną i mnie wspieracie. To dzięki Wam moja rehabilitacja jest możliwa, a to podstawa mojego rozwoju. Bez Was nie byłoby to możliwe, bo jak wygląda opieka zdrowotna i wsparcie instytucji wiecie sami. Po raz kolejny okazało się, że wojowników światła wokół mnie jest ogrom i myślą, słowem, 1% wspieracie mnie i pomagacie uwolnić się z ciemnej strony snu. Ja staram się dzień po dniu nie zawieść Was i robić postępy. Pracuję z całych sił i nie przestanę dopóki będę miał w Was oparcie.  




2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jedynie ludzie akTywni oraz ich zmysł walki i bezwzględność pchają życie do przodu, ale tylko ludzie bierni, ich cierpliwość i dobroć podTrzymuJą Je i sprawiaJą, że Jest możliwe i do zniesienia. 

Unknown pisze...

Świetnie, że się udało!