czwartek, 14 listopada 2013

Szymon Zorro

"Out of the night
When the full moon is bright
Comes a horseman
Known as Zorro"


Zorro Main Theme

I może ja tak właśnie uwolnię się od ciemnej strony snu. Jak Zorro pojawię się w pełnym księżycu przeganiając padaczkę i całą resztę. Może. Jak tylko mój mózg będzie miał chęci do rozwoju i stabilizowania się. Oj przydałby się taki mały Zorro w mojej głowie naprawiający szpadą połączenia synaps. Mógłby tez Bob Budowniczy zbudować ośrodek wzroku, którego nie mam, a Pomysłowy Dobromir i chłopiec z zaczarowanym ołówkiem mogliby naprawić resztę. Mogłaby równiez pojawić się załoga z filmu Interkosmos w miniaturowej łodzi podwodnej. Ileż możliwości i sposobów na naprawę mojej głowy. Jest jeszcze przecież Ola! Maniek, Duzersi, Pan Kleks, Barbapapa...

Brak komentarzy: