środa, 13 listopada 2013

Podstawowe czynności!

"Kto się przestaje rozwijać, umiera."

Antoine de Saint-Exupéry 

Dziś miałem rutynowe EEG. Pierwszy raz zapis nie przypominał totalnego chaosu. Dziś usłyszałem, że w zapisie zaczyna być widać podstawowe czynności pracy mojego mózgu. Co to oznacza? Nie mam jeszcze wyniku i opisu, ale w skrócie oznacza to, że jest lepiej. Po trzech latach mój mózg wykazał minimalne,  ale jednak chęci do pracy. W zapisie lekarz nie zauważył zespołu Westa, który tak mnie osłabiał. Mówiać wprost te enigmatyczne podstawowe funkcje oznaczają, że mój uszkodzony i wybrakowany mózg próbuje się komunikować wewnętrznie nie doprowadzając mnie do napadów padaczki. Dzisiejszy zapis EEG jest potwierdzeniem mojej bardziej świadomej bytności na tym świecie w ostatnich tygodniach. To dobra wiadomość i bardzo się cieszę. To daje nadzieję na dalszy rozwój... żeby tak jeszcze z efektem kuli śniegowej! To pierwszy medyczny dowód poprawy mojego stanu. Dowód niespodziewany i zaskakujący. Chyba nie wiem co napisać... tak bardzo się cieszę.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Szymku ja tez sie bardzo ciesze!!! Twoja wierna kibicka.

Anonimowy pisze...

A ja wierzę, że kiedyś pomogą Ci delfinytj

Anonimowy pisze...

Delfiny. Chyba jest późno. To bardzo dobra wiadomosc maleńki! !!

Wiedźma pisze...

Skaczę do góry z radości na takie wieści! Tak trzymać, Młody!!!

Anonimowy pisze...

Hurra!!! Bardzo sie cieszymy i dalszych milowych kroków życzymy!
Szymon, dzięki Tobie, nasza nadzieja na lepsze jutro rośnie....
Kasia i Tomcio-od dziś dwulatek;)

Szymon po drugiej stronie snu... pisze...

Tomcio! Wszystkiego najlepszego!

Anonimowy pisze...

Dziękuje.
Tomcio
Ps. Sam jestem, bo mama śpi...